8 marca 2017 / hematoonkologia.pl

Marzec miesiącem Świadomości Szpiczaka (Myeloma Action Month - MAM)!

Już od dzisiaj razem z Takeda Oncology (Dział Takeda Pharmaceutical Company Limited) zapraszamy do wsparcia inicjatywy Music 2 Fight Myeloma (Muzyka w walce ze szpiczakiem).

Marzec miesiącem Świadomości Szpiczaka (Myeloma Action Month - MAM)!

Dzięki udziałowi w akcji pomagamy:

  • zwiększać świadomość na temat szpiczaka plazmocytowego,
  • pozyskiwać fundusze na ważne badania nad nowotworami krwi,
  • wspierać fundacje i stowarzyszenia zajmujące się tematyką szpiczaka plazmocytowego i organizacje zrzeszające pacjentów chorych na szpiczaka

Music 2 Fight Myeloma to zapoczątkowana we wrześniu 2015 inicjatywa Takeda Oncology.  Jest to cykliczne wydarzenie, które łączy siłę muzyki z działaniami w mediach społecznościowych. 

Jak można pomóc? Poniżej prosta instrukcja:

  1. Obserwuj (Follow) Takeda Oncology w serwisie muzycznym Spotify®: Dzięki obecności w serwisie muzycznym Spotify® wzmacniamy nasz głos w rozpowszechnianiu wiedzy na temat choroby.
  2. Za każde kliknięcie „follow” (obserwuj) nowej playlisty MAM 2017 w serwisie Spotify®, Takeda Oncology przekaże wpłatę na rzecz International Myeloma Foundation (IMF).

Jesteś po raz pierwszy w serwisie Spotify? Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

a) Dołącz do Spotify na www.spotify.com (za darmo)
b) Zaloguj się na Spotify na www.play.spotify.com
c) Wyszukaj (search) "Takeda Oncology"
d) Obserwuj (follow) playlistę MAM 2017
e) Posłuchaj inspirujących utworów zaproponowanych przez globalną społeczność pracowników i pacjentów.

Zapraszamy do wsparcia akcji!

 

 

Podobne artykuły