23 listopada 2017 / hematoonkologia.pl

Wystartowała kampania edukacyjna "Wczesne Wykrycie To Życie"

Wystartowała kampania edukacyjna "Wczesne Wykrycie To Życie", której celem jest uświadamianie Polakom ważności badań profilaktycznych w kierunku chorób nowotworowych oraz wyrobienie nawyku ich regularnego wykonywania.

Wystartowała kampania edukacyjna "Wczesne Wykrycie To Życie"

Z tej okazji Polska Koalicja Organizacji Pacjentów Onkologicznych wydała kalendarz, który przypomina przez cały rok o konieczności badania się. Kalendarz można zamówić na stronie organizacji, a zebrane środki zostaną przekazane na organizację bezpłatnych badań profilaktycznych.

W kampaniI Wczesne Wykrycie To Życie Polskiej Koalicji Pacjentów Onkologicznych uczestniczą pacjenci onkologiczni, aktywnie angażujący się w poprawę jakości opieki onkologicznej w Polsce jak i Ambasadorzy kampanii - znane publicznie i lubiane osoby: aktorzy Hanna Śleszyńska, Orina Krajewska, Olga Kalicka, Olga Szomańska, Maria Pawłowska, Wiktoria Gąsiewska, Mieczysław Hryniewicz, Nikodem Rozbicki, dziennikarka Marta Manowska, sportowiec Andrzej Supron oraz wokaliści: piosenkarka gospel Ewa Uryga, raper Vienio, wokalista beatrocker Bartas Szymoniak. Autorem zdjęć do kalendarza jest Michał Gromada.

Celem kampanii Wczesne Wykrycie To Życie jest uświadomienie Polakom ważności badań profilaktycznych w kierunku chorób nowotworowych i wyrobienie nawyku ich regularnego wykonywania. Z okazji inauguracji kampanii został wydany kalendarz, który przypomina przez cały rok o konieczności badania się. Każda z par Pacjent i Ambasador co miesiąc zachęca do wykonywania badań, które ratują życie. Misją twórców i organizatorów kampanii jest pokazanie, że są sposoby wczesnego wykrywania raka, którego można skutecznie leczyć.

Zebrane środki zostaną przekazane na organizację bezpłatnych badań profilaktycznych w całej Polsce!

Informacje dotyczące możliwości zakupu kalendarza znajdują się na stronie internetowej www.pkopo.pl

Podobne artykuły